Recent Comments

Makin’ headlines joke

Click here to see more Magic in a Minute videos and comic strips. Or visit www.magicinaminute.com for more fun stuff.

22 Comments on Makin’ headlines joke

  1. did it on my neighbor.LOL:] He looked like he could explode when i told him

  2. I did it to my neighbor and yep it worked. He looked like he would exploded worth wasting the quarter.LOL

  3. Pretty funny

  4. I tried it omg my little bros face he punched me

  5. waful man // July 8, 2010 at 6:52 pm // Reply

    OMG sooooooo funny! The look on my sisters face when she saw those lines! GENUIS!

  6. did it 2 friend at skool. didn’t tell them bout it till end of day!
    LOL!!!!

  7. KOOPA TROOPA MASTER // March 16, 2010 at 6:42 pm // Reply

    sounds awesome :0

  8. That was funny.I’m trying that on my bro.

  9. my brother was looked funny when I did this

  10. trickergiver // June 22, 2009 at 8:46 pm // Reply

    THAT WAS SO AWSOME DAT I’LL DO IT ON MY FAMILY *does it on my dad first*

  11. HubbaBubbaGum // June 21, 2009 at 10:01 am // Reply

    That sounds cool. I might even try it!

  12. works great

  13. yay magic // May 29, 2009 at 5:45 pm // Reply

    Awesome! My sister will go like: :P

  14. it was awesome!!!!!!!!!!! :D

  15. LOL!!!! i gotta try that

  16. how would you think of something like this?

  17. Sounds funny

  18. HAHAHAHAHAHAHA!!!! not

  19. sweet

  20. i tried it on my brother he got so mad LOL

  21. Addictinggames rater // January 7, 2009 at 4:36 pm // Reply

    The pen had better be washable.

  22. HEEHEHEHEHEE

1 2

Leave a Reply

Please do not use your real name.