Recent Comments

Write a Funny Caption For This Photo

What’s going on in this picture? What is that fish doing or thinking?

If you can think of a funny caption for this photo, just post it in the comment form at the bottom of this page. After we approve it, your funny caption will be on this page for everyone to read.

Click here to write captions for more funny photos.

51 Comments on Write a Funny Caption For This Photo

  1. ITS THE ZOMBIE.

  2. Yahoo! My first batfish gadget

  3. Anonymous Patrol Leader // September 7, 2019 at 4:12 pm // Reply

    I’m gonna need a smaller strap.

  4. Oooooo a piece of coral that tells time!

  5. cooldude999 // August 26, 2019 at 4:17 pm // Reply

    i wish i could swim with this thing on.

  6. Is it twilight time or sunlight time?

  7. Suddenly I’m scared

  8. OH NO IM 7 HOURS LATE FOR SWIM LESSONS I GOTTA GO BYE

  9. I’m late for school!

  10. according to my watch we should have been fed 15 minutes ago!

  11. time for school.

  12. shoop da whoop // June 22, 2019 at 7:05 pm // Reply

    I’m a speed runner.

  13. “Blllbbblllbb” (What time is it?)

  14. Look at the time!

  15. whats 6? whats 12?

  16. Anonymous // May 26, 2019 at 9:10 pm // Reply

    according to this gadget, youre late for school

  17. Is it lunchtime?
    I’ll just check my watch…

  18. am I in finding Nemo?

  19. CoolCreeper62 // May 11, 2019 at 6:00 pm // Reply

    What time is it?

  20. What time is it??

  21. Anonymous // May 9, 2019 at 7:21 pm // Reply

    Late for dinner I was looking forward to fish sticks

  22. time to go to school son.

  23. It’s amazing what people drop down here.

  24. O look a Rolex

  25. Luck? No, no. This is destiny!

  26. OH CRAP IM LATE FOR WORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. Hmm… when’s dinner?

  28. “I don’t know what it is boss, but I don’t think were alone.”

  29. Tuftedrhino5865 // March 28, 2019 at 3:23 pm // Reply

    hey you got the time?

  30. What time is it?

  31. HarshTarsier290 // March 2, 2019 at 12:53 pm // Reply

    Hmmmm… what time is it… OH NO! IM LATE FOR WORK!

  32. Time for lunch class it’s 12:00

  33. Scout O' BSA // February 28, 2019 at 5:01 pm // Reply

    Oooh, Shiny!

  34. I wonder who left that there…

  35. a scout from Troop 42 // February 16, 2019 at 4:18 pm // Reply

    Hay look. It’s a coralex.

  36. Cakelover599 // February 4, 2019 at 11:59 am // Reply

    “My my, look at the time! I must be off!”

  37. HEY BOB WHAT TIME IS IT?

  38. How long have we been in here. Hmm 0 minutes or seconds. Must not be waterproof.

  39. ITS FIVE A CLOCK ALREADY! I JUST WOKE UP!

  40. Hmm.
    Looks like its time for my owner to get a new Rolex.

  41. What time is it?……IT’S MUFFIN TIME!

  42. What time is it

  43. rush working man // January 6, 2019 at 5:32 pm // Reply

    they are finally going high tech with the clock tower

  44. Ze Blick Pinthur // December 20, 2018 at 11:50 pm // Reply

    HAHA!!!! I’M GETTIN’ RICH!!!!

  45. grand slammer // December 18, 2018 at 4:05 pm // Reply

    my dad used to have the yellow fish

  46. High Speed Chicken // December 10, 2018 at 11:51 pm // Reply

    Oh no! Its past my bedtime.

  47. Time for school!

  48. Hmm what time is it

  49. Oooo…
    IT HAS ARMS

  50. Wait, did Nemo even teach me how to read this thing?

Leave a Reply

Please do not use your real name.